Villamosfelújítások

 

A jelenleg üzemelő FVV típusú villamosok mára már korszerűtlen konstrukciója nagymértékben befolyásolja a javítás szükségességét. Ezek a járművek nem forgózsámollyal készültek, ami a pálya hamarabbi kopásához is vezet és merev mozgásával sem igazán tudja teljesíteni az utaskényelmi szempontokat.
A villamosok vázszerkezete eléggé korrodált amit megerősítéssel, illetve kiváltással lehet stabilabbá tenni.A járművek kisebb karosszériahibáit külön-külön, részenként is lehet javítani.Nem szükséges egy kisebb oldallemez hiba miatt, az azon a területen lévő egész lemezt kicserélni.

A teljesen felújított, bizonyos esetekben váztisztára szétszedett kocsikra, általában házilag készített új ajtók kerülnek, valamint az ülések is új szövetborítással kerülnek beszerelésre.

158 Fotó: Dobos Róbert

151 Fotó:Dobos Róbert 158 Fotó: Dobos Róbert 158 Fotó: Dobos Róbert 152 Fotó: Dobos Róbert 151 Fotó: Dobos Róbert

A Tátra villamosok esetén is sor kerül teljes felújításra, ami a villamos szétszereléséből és az esetleges hibák kijavítása utáni átfényezésből áll.A felújítandó kocsik hibás fődarabjai is kicserélődnek, vagy az eredeti kerül javításra. Általában az ablakok bentmaradnak a szerelvényben, amit festéskor papírral letakarnak.

216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert 216 Fotó: Dobos Róbert

 

Vissza a főoldalra Tovább-Járműpark